ארנט Arnette משקפי שמש, משקפי ראיה

arnette logo
arnette logo

משקפי שמש וראיה ארנט Arnette

ארנט Arnette הינו מותג משקפיים אמריקאי שעיקר עיסוקו הוא ייצור משקפי שמש ומשקפי ראיה ספורטיביים.

החברה הוקמה בשנת 1992 במחוז אורנג' שבקליפורניה, ארה"ב בידי גרג ארנט (Greg Arnette), מעצב משקפיים בחברת Oakley. שהתחיל לסוע ברחבי המדינה ולמכור משקפיים מתא המטען של רכבו השכור ללקוחות פרטיים וחנויות גלישה ושלג.

לאחר שפרש מOakley, בשנת 1991, אמר ארנט שהוא רוצה לחזור בחזרה למקורות ולעיצובים שנחשבים יותר "רטרו". משום כך הדגמים הראשונים שייצר היו בצבע שחור בלבד. המותג קיבל את הדחיפה המסחרית הגדולה ביותר שלו כשטום קרוז ומדונה החליטו ללבוש את המשקפיים, עוד בתחילת דרכו. לפני כן היה המותג נפות בעיקר בחנויות גלישה מקומיות.

בשנת 2000 פרש ארנט מהחברה, לדבריו כדי "להתחיל לעשות מה שאני אוהב במשך 8 שעות ביום, במקום לעשות מה שאני אוהב במשך שעתיים ואז לחזור לעבודה"

בשנת 1999 נרכשה חברת Arnette בידי ענק האופטיקה האיטלקי לוקסאוטיקה (LUXOTTICA), אשר העדיפה להשאיר את הצוות המקורי של החברה ואת הרוח העיצובית של המשקפיים ולהשאיר את מטה החברה בארצות הברית (כיום ממוקם בניו יורק)

החברה נשארה נאמנה למותג ועד היום משקפי Arnette מתמקדים בקהל המגדיר את עצמו "לנצח צעיר", עם תכונות מפתח כגון מחיר, פונקציונליות ועיצוב הנועד לשימוש יום יומי יחד עם אהבה אותנטית לענפי הספורט הפריסטיילי כגון גלישה וסקייטבורדינג.

כיום

ארנט Arnette לוגו
לוגו החברה

 

דגמי משקפי ראיה ארנט Arnette בולטים

SET OP
SET OP
SET UP
SET UP
C-STREET
C-STREET
CONTEMPORARY
CONTEMPORARY

דגמי משקפי שמש ארנט Arnette בולטים

FIRE DRILL
FIRE DRILL
ARNETTE
ARNETTE
QUICK DRAW
QUICK DRAW
HAZARD
HAZARD

 

קישורים חיצוניים

דף הפייסבוק של Arnette

מותגים נוספים

OAKLEY